Gelderblom Ridderkerk

Worst & vleeswaren

Bij Arnhem Rookworststad 2019 heeft Slagerij Gelderblom middels Worstmaker Hans van Leeuwen GOUD gewonnen in de categorieën Specialiteiten en Grof.
Bij de vakwedstrijden van de VAS beurs in november 2019 heeft Slagerij Gelderblom middels Worstmaker Hans van Leeuwen GOUD gewonnen voor de fijne rookworst.

Een prestatie waar wij allen trots op zijn!

Zoals u van een goede slagerij mag verwachten, werken wij met een eigen zelfstandige worstmakerij. De basis bestaat uit goed gesorteerde verse grondstoffen, die dagelijks in kleine porties verwerkt worden, om de versheid te waarborgen. Onze worstmakerij heeft een eigen EEG-nummer, waardoor de kwaliteit gewaarborgd wordt door de (Europese) overheid. Wekelijks wordt er gecontroleerd op de wetgeving, hygiëne en kwaliteit.

Ruim 95% van onze vleeswaren zijn van onze eigen productie en naar onze eigen recepturen. Zo bewaren wij onze eigen identiteit, door een hele eigen smaak neer te zetten. Sommige producten kun je niet zelf maken, denk aan bijvoorbeeld de buitenlandse specialiteiten. Deze laten wij met veel zorg importeren en zo verkopen wij de originele producten uit het land waar ze vandaan komen. Wij doen geen concessies met de imitatieproducten op de markt.

Wij hebben een groot assortiment vleeswaren, dat we vaak uitbreiden met nieuwe en tijdelijke producten. Zo krijgt u bij ons veel afwisseling en lanceren we veel nieuwe producten, die nog nergens anders verkrijgbaar zijn.

Vlietpleinrollade
Rollette
Twents gebraad
Runderrollade