Gelderblom Ridderkerk

Over ons

Passie voor het slagersambacht, met vooruitstrevende ambities. Service en kwaliteit, dat is waar wij voor staan.

U vindt bij ons het vertrouwde assortiment, van de kwaliteit zoals u gewend bent. Zo hebben wij heerlijk vlees, de lekkerste vleeswaren en vele mogelijkheden op het gebied van partyservice en catering.

Wij kunnen heel erg veel maken en doen. Maak eens een rondje over onze website, zo kunt u een goede impressie krijgen van onze slagerij & partyservice. Mocht u iets niet kunnen vinden, neem dan gerust contact met ons op per telefoon of e-mail. Uiteraard bent u altijd van harte welkom bij ons in de winkel.​​​​​​​

25 jaar slagerij Pieter van Prooijen

14 augustus 1994 zijn we gestart als Topslagerij Pieter van Prooijen op “Plein-Oost”. Nu 25 jaar later willen we samen met u als trouwe klant dat jubileum vieren. Met velen van u hebben we al zolang een goede band. Ook na onze verhuizing naar het Vlietplein zijn daar weer veel fijne contacten bijgekomen. Dankbaarheid vervult ons hart als we daar even bij stilstaan.

Als we dan een moment terugkijken is er veel gebeurd. Vreugde en verdriet wisselden elkaar af, zowel bij u als bij ons. Ook hebben we veel kinderen groot zien worden die bij ons begonnen zijn met een “plakje worst”. En nu komen ze als grote kerel of volwassen dame hun boodschappen doen! Wat mooi om te mogen meemaken, maar waar blijft de tijd!

4 jaar geleden hebben we, onder de toevoeging van de naam “Gelderblom Slagerij & Catering” de stap gemaakt naar het Vlietplein. Hier vormt de combinatie bakker, groenteboer en slager samen met een breed aanbod van overige winkels een mooi winkelplein om uw dagelijkse boodschappen te kunnen doen. Het dorpse karakter zorgt voor een gezellige sfeer. En dat is waar wij, en hopelijk u ook, onszelf erg bij thuis voelen. Die gemoedelijke sfeer proberen we in onze slagerij ook uit te dragen. U moet zich bij ons thuis voelen. Dat is onze bedoeling.

Door middel van leuke acties willen we aandacht geven aan ons jubileum en zo ook u bedanken voor het vertrouwen dat we van u mogen ontvangen.

In onze slagerij vertellen we graag wat u van ons kunt verwachten.

Zo hopen we met elkaar een mooie toekomst tegemoet te gaan en nog menig biefstukje, karbonaadje of wat dan ook voor u af te snijden!!

Pieter en Janneke van Prooijen