Gelderblom Ridderkerk

Maaltijden & soepen

Onze traiteursmaaltijden en soepen zijn uitstekend in een buffet. Klik hier als u meer wilt weten over buffetten.

Maaltijden van de traiteur

Iedere dag hebben wij circa 15 tot 20 verse kant-en-klare maaltijden voor u in onze winkel in Ridderkerk. Wij hebben zo veel ideeën, dat we iedere keer weer keuzes moeten maken welke maaltijden we in ons assortiment voeren. Naast ons traiteursassortiment waar we uit kiezen, verzinnen we ook geregeld weer iets nieuws wat we tijdelijk voeren. Zo hoeft u niet iedere dag of week hetzelfde te eten. Als traiteur maken we meestal de keuzes, ook afhankelijk van het seizoen, uit de volgende maaltijden.

Varkenshaas in champignonroomsaus

Poffermix (aardappelgerecht)
Ravioli

Soepen

Onze goedgevulde (maaltijd) soepen zijn van superieure kwaliteit. Wij zijn van mening dat je van een kop soep moet kunnen genieten. Zo maken wij wekelijks kleine porties om het zo vers mogelijk te houden en we vullen ze flink, met vlees, balletjes gehakt, etc. Wij denken altijd in het gemak van de klant.

Erwtensoep (met een rookworst uit eigen worstmakerij)
Bruine bonensoep
Aspergesoep